This is and RPG based off the game Psychonaughts, you are a camper at sleeping rock psychic training camp. You can unlock new abilities by doing tests in the counselers minds and try to solve the various mysteries at the camp.
Name:
Zack
Male
Name: Pyro
And since my name is Pyro can I start with Pyrokenisis? Pweez?

NoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNo
Name: Mac
You like RPGs, don't you keikij?
ihaveamac wrote:
NoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNo
YesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYes!

Lol Keikji you have so much RPG's! And i am in like all of them xD
Name: Nick
Name: Galeda
joeisawesome wrote:
ihaveamac wrote:
YesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYes!
NoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNoNo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeah, I love RPGs. XD I'll probably have around 50 soon XD and I'll try top play them all plus other forum games XD
Oh, and @Joe and ihaveamac, maybe XD
We are all on the bus to camp. It''s like a summer camp.
*Pyro notices Zack on the bus*
"Hey, I'm Pyro."
*Extends hand for handshake*

"Hi, I'm Zack" Zack says shaking Pyro's hand. "I can't wait to get to camp! I want to learn telekinesis and throw stuff at people!" He says excitedly. (Sorry, you can't start with Pyrokinesis, but you can learn it after Psy Blast.
"HIYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ow, what a loud yell. The bus driver tells Galeda to * up.
"Oww" *covers ears* "Why did you do that anyway?"
*Pyro is
now...*
"I really want to learn Pyrokinesis, I've really never told anyone this, but my real name is Dave. I ran away and changed it to Pyro after a "close encounter" *shows huge scar on arm and side* ,"Pyro tells Zack,"people started calling me a freak."

"That stinks." Zack says. "My parents sent me here because they hate me. They wanted to sell me too the circus." (XD, that's what happens to Raz in the real game.) "It would be cool to make stuff randomly catch on fire." Zack says smiling.
"I only got sent here because my parents want to send me to random schools (it happens in real but not alot
) so they picked this one."
Last edited by ihaveamac (2009-07-19 23:55:51)
"Yea, I've always wanted to a Pyro.
Get revenge on all those people... REVENGE! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

"I went here because my parents died and I didn't want to go to a foster family."
"You know, when I get out, I'll try living on my own, running from the law..."
"They should have checked before sending me..."
DIE 60-SECOND RULE